Γλωσσικοί Πειραματισμοί: Εργαστήριο Δημιουργικής Γραφής
«Ένας συγγραφέας αποδεικνύεται γνήσιος στο είδος του όταν εξακολουθεί να γράφει ακόμη και αν δεν έχει καμιά ελπίδα, ή οτιδήποτε και να κάνει δεν μοιάζει πολλά υποσχόμενο», Junot Diaz, Βραβείο Πούλιτζερ 2008.
Στο μάθημα αυτό οι μαθητές διερευνούν τους τρόπους με τους οποίους οι συγγραφείς χρησιμοποιούν τη γλώσσα για να εμπνεύσουν και να προσδώσουν νόημα στον κόσμο. Με τη στήριξη των εκπαιδευτικών, οι μαθητές εξασκούνται στην ανάγνωση με την οξυδερκή ματιά ενός συγγραφέα.
Ως αναγνώστες, πλοηγούνται σε ποικίλα σύντομα πεζογραφήματα και ποιήματα, ενώ θέτουν ερωτήματα, διερευνούν και υιοθετούν τεχνικές που χρησιμοποιούνται από αναγνωρισμένους συγγραφείς για να ζωντανέψουν τη γλώσσα.
Ως συγγραφείς, δοκιμάζουν να αναπτύξουν τις λογοτεχνικές τους φωνές, ενώ πειραματίζονται με ποικίλες συγγραφικές μεθόδους και στρατηγικές. Οι μαθητές τολμούν να παίζουν με τη γλώσσα, ενώ παράλληλα δημιουργούν και παρουσιάζουν τα κείμενά τους, συνεργάζονται μεταξύ τους σε εργαστήρια, και αναπτύσσουν τελικές εκδοχές της δικής τους, αυθεντικής, γραφής.